![]() |
Az egyszemélyes játékrészben három nemzet egy-egy katonáját testesítjük meg: ezek az amerikaiak, a britek és az oroszok. A küldetésekben azonban egyetlen alkalommal sem láthatjuk kívülről a három katona egyikét sem, sőt még csak meg sem szólalunk. Az amerikaiak részéről egy gyorstalpaló kiképzés után a partraszállás éjszakáján kezdhetünk, amint deszantosként földet érve az ellenség háta mögött
|
kell megtennünk a partraszállás elokészületeit. A harcok kibontakozása során aztán meglehetősen gyakran elevenedtek fel előttem az Elit alakulat címu filmben látott feladatok és jelenetek. A britek részéről az SAS alakulat tagjaként különleges küldetésekben kell részt vennünk. Míg az amerikai és az orosz küldetésekben inkább a csapatban vívott harc dominál, a briteknél inkább magányos farkasok vagyunk. Orosz részről a sztálingrádi csatánál kapcsolódunk be az eseményekbe, itt gyakorlatilag az Ellenség a kapuknál címu film képsorait láthatjuk viszont. A három katona bár különböző helyszínekről indul, mindhármuknak egy a céljuk: eljutni Berlinig.
|
|
Általában egy nemzethez kapcsolódóan több küldetés is követi egymást, ilyenkor egy diavetítéssel egybekötött nagyobb eligazítást láthatunk a hadműveletekről, az egyes küldetések előtt azonban csak egy állóképen olvasható eligazítás tájékoztat minket a ránk váró körülményekről. Ez azonban nem azt jelenti, hogy ne tudnánk, mi is pontosan a feladatunk, ugyanis általában a játék grafikus motorjával készült bevezető képsorok alatt feletteseink minden lényegeset elmondanak, és a küldetések alatt a tájolón megjelenő jelzések segítik a célterület felkutatását. Egy küldetés alatt általában többször is változnak ezek a teljesítendő feladatok, úgyhogy sokszor azt sem tudhatjuk, hogy egyáltalán mikor fog véget érni egy küldetés. A végső cél pedig lehet objektum(ok) megsemmisítése, objektum védelme, szabadító akció, vagy egyszeruen a pályán található ellenség kiiktatása. |
A küldetések során legtöbbször nem jár sikerrel ész nélkül berontani mindenhova, gyakran kell guggolva lopakodnunk vagy lehasalnunk. A futás sebessége szerencsére éppen a normális, tehát se nem idegesítoen lassú, se nem irreálisan gyors, viszont ha csendes járásra, vagy jobb fedezékre van szükség, akkor valamelyik lentebbi testhelyzet jöhet szóba.
|
![]() |
A feladatok teljesítése során a fegyvereken és a bombán kívül mást nem is nagyon kell használnunk, vagyis nem kell nyitható ajtókat vagy kapcsolókat keresgélnünk. A terep legtöbbször teljesen bebarangolható, igaz azért nem minden épületbe lehet belépni, és bár aknamező vagy egyéb le nem küzdheto akadály jelzi a pálya szélét, a szépen megalkotott távolban látszódó elemeknek köszönhetoen egyáltalán nincs beszorítottság érzése az embernek. Az előforduló helyszínek szerencsére meglehetősen változatosak: itt a teljesség igénye nélkül csak a gyárakat, városokat, vízierőművet, erdőt, fogolytábort, lövészállásokat és a hadihajót említeném.
|
|
A játékmenet további fontos elemei társaink és természetesen az ellenfél egységei, akiket mindkét részről meglehetősen jó intelligenciával áldottak meg a készítok. A csapattársaink nélkül bizony nem is lehetne véghezvinni egy-egy küldetést, amit a játék mottója is sugall: "senki sem harcol egyedül". A mellettünk harcoló katonák gyakran biztosítanak számunkra fedezettüzet, vagy feltartják egy másik irányból az ellenséget, a mi feladatunkat azonban sosem végzik el helyettünk. Hasonlóképpen összedolgoznak az ellenség egységei is, sőt - bár már nem számít újdonságnak - azon se lepődjünk meg, ha visszaküldik nekünk a gránátunkat. Ha ajtó elott kell átmenniük, akkor szépen fedezik egymást, és rögtön fedezéket keresnek - tehát tényleg a valóságnak megfelelő taktikai elemekkel találkozhatunk. Azért a CoD-ban is meg lehet találni a mesterséges intelligencia hiányosságait, például amikor társunk a kapott lövés ellenére föltápászkodik, és menne tovább ahelyett, hogy fedezékbe húzódna, és persze a következo másodpercben már soha többet nem kelhet fel újra. érdekes megoldása a játéknak, hogy egyes kulcskarakterek (ha nem éppen őket kell megvédeni) sebezhetetlenek, hiszen ki adná nekünk a további utasításokat, ha meghalnának. Ezektől az apróbb hibáktól eltekintve meglehetősen reálisnak tűnnek csapattársaink reakciói. |
![]() |
Az alapfelszerelést jelentő pisztolyon és gránátokon kívül még legfeljebb két fegyver lehet nálunk: induláskor természetesen a saját nemzet fegyvertárának megfelelően, a játékmenet elorehaladtával aztán ki-ki saját ízlése szerint, vagy a muníció elfogyásakor felszedheti a kilott német katonák fegyvereit.
|
Az arzenálba minden nemzet részéről egy-két puska és gépfegyver, egy-egy távcsöves puska, valamint korlátozott számban páncélököl a tankok ellen (de nem kizárólag), és végül korlátlan számban a puskatus tartozik. A játékban minden fegyverrel a "normál", vagyis magunk elott derékmagasságban tartott lövésen kívül célzott lövéseket is leadhatunk, ilyenkor persze a szemünk elé emelt fegyver miatt kevesebbet fogunk látni. A különböző nemzetek azonos kategóriájú fegyverei közti különbségből származó előnyöket főként a többszemélyes játékban lehet kihasználni. Találkozhatunk még több helyen letámasztott gépágyúkkal is, amiket szintén használhatunk, miután kiszedtük német kezelőjét, igaz, általában mire a gépágyúhoz érünk, már nincs kin kipróbálni, hogy vajon a németek ellen is olyan hatékony-e, mint ellenünk volt.
|
|
Külön ki kell emelni a CoD mindazon elemeit, amelyek eltérnek a normális játékmenettől, és ezzel igencsak feldobják a játék hangulatát. Ezek a kocsiban és a teherautóban ülve végrehajtott küldetések, amikor nagy sebességgel robogva bizony néha meglehetosen hajmereszto manoverek közben kell kiloni az ellenséget; illetve az egyes nagy kaliberu fegyverek, mint például a repülotér légvédelmi ütege, amivel a ránk támadó Stukákat kell rendre utasítanunk - igaz közben a német gyalogságnak is odapörkölhetünk vele. Továbbá nagyon tetszett az a küldetés is, amikor egy tankot kellett vezetni, és egy kisebb páncélos - ütközetben lehetett kilapítani a németeket, utána pedig a tank ágyújával kicsit át lehetett rendezni egy falu házainak falait. |
Az egyszemélyes játékrész egyetlen komolyabb negatívuma az, hogy rövid. Természetesen nehézségi fokozattól is függ - bár szerintem a CoD inkább valamelyik nehezebb fokozaton élvezhető -, de átlagosan 10 óra tiszta játékido alatt végezni is lehet az egyszemélyes résszel.
|
![]() |
Ott ültem a gép elott, és hangosan követeltem, hogy "Ennyi, de hiszen én még akarok!?!". Igaz ehhez valószínűleg az is hozzájárul, hogy ha az ember egyszer meghal, akkor újratöltheti a hosszabb-rövidebb ideje készített mentést, és legközelebb mire ugyanoda ér, már tudja, hogy honnan fognak lőni. Ettől eltekintve azt hiszem, nem vagyok egyedül, akinek feledhetetlen perceket okozott a britek által megvédendo híd, vagy Sztálingrádban megtartani az előzőleg felszabadított épületet.
|
|
Ha elfogytak az egyszemélyes küldetések, akkor jöhet a többszemélyes játék! Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy próbálja ki a CoD többszemélyes játékmódjait is, hiszen felemelő érzés csapatban mozogva, ténylegesen együttmuködve természetes intelligenciák ellen küzdeni, és az eszükön túljárva gyoztesként kikerülni. Már csak azért is ajánlhatom mindenkinek a többszemélyes játékot, mert a grafikus motor adottságainak és a nagyon jól optimalizált kódnak köszönhetoen nem követelmény a szélessávú kapcsolat, hiszen akár modemmel is élvezhető a játék: tapasztalataim szerint akár 33,6k-s modemmel is lehet próbálkozni, de 56k-s modem-kapcsolattal már garantáltan élvezetes játékmenetre számíthatunk. |
![]() |
A multiplayer részbe 5 játékmód került bele: Deathmatch, Team Deathmatch, Search and Destroy (cél a támadó csapatnak a két célpont valamelyikére bombát rakni és felrobbantani, a védo csapatnak ezt megakadályozni), Retrieval (egyfajta Capture the Flag változat, ahol csak a támadóknak kell megszerezniük
|
és visszajuttatniuk dolgokat) és Behind Enemy Lines (kevés támadó harcol sok védo ellen). Véleményem szerint a sima Deathmatch nem igazán passzol ehhez a játékhoz, hiszen kicsit illúzióromboló az azonos nemzetu "bajtársakat" nyirbálni. A pályák többsége valamiképpen módosítva került át az egyszemélyes játékrészbol, és bár szerencsére nem szimmetrikusak, mégis mindenki mindenhol találhat jó fedezéket biztosító pontokat. Ami a méreteket illeti: 8 és 40 résztvevő közt minden pályán élvezetes a játék.
|
|
A többszemélyes játékmenet remek találmánya a KillCam, aminek segítségével megnézhetjük a minket lelőtt játékos szemszögébol az utolsó 5 másodpercet, hogy hogyan is ölt meg minket. Ilyenkor néha az ember elszörnyülködik, hogy mennyire óvatlan volt. A csapatjátékok esetében ha meghalt az ember, akkor azzal ki is esett az adott körből, tehát nincs azonnali újraindulás, legközelebb a következő összecsapásban vehet részt. Mivel általában rövidebb (3-5 perc) ideig tart egy összecsapás, ezért nem olyan vészes, ha az elején kiesik az ember, és ezzel is rá van kényszerítve arra, hogy legközelebb óvatosabb és/vagy ügyesebb legyen. A kiesett játékosok szemléloként a pályán maradnak, és bármely játékos szemszögébol követhetik az eseményeket. Ennek és a KillCam-nek köszönhetoen nem is nagyon lehet mindig ugyanazon taktikát követni, hiszen a megölt fél a következő körben már esetleg számítani fog rá, hogy megint ugyanúgy ne vérezzen el. Továbbá a fentieknek köszönhető az is, hogy nem igazán lehet kizárólag egy helyre lecövekelni, és mindenkit távcsöves puskával kiszedni, hiszen az ilyen játékosok hamar "lebuknak", és kiszavazzák őket a szerverről. Egyébként a nagyobb nyílt terű pályák állandó vitatémája a távcsöves puskák mellőzésének kérdése, ezért vannak olyan szerverek is, ahol egyáltalán nincs távcsöves puska. |
A többszemélyes pályáknak csak egyetlen dolgot tudok felróni, mégpedig a pályakészítok hanyagságát. Vannak ugyanis olyan részek a pályán, ahova nem lehet bejutni, de még csak belátni sem játékosként (itt nem a pálya külső szélén kívül eso területre gondolok), és ide nem is raktak textúrákat a készítok.
|
![]() |
Igen ám, de ha meghal az ember, akkor szemléloként "felmehet" magasabbra is, onnan viszont már belátni mindenhova, és ezek a textúrával el nem látott területek bizony hibásan jelennek meg. Ha már szépen felépítettek a készítők nagy pályákat, akkor ezeken a kis részeken igazán kár volt spórolni.
|
|
Ami a játék grafikáját illeti: az Infinity Ward csapata remek munkát végzett a Quake 3 grafikus motorjával. Annak ellenére, hogy nem találkozhatunk forradalmian új technológiai megoldásokkal, nagyon látványos összkép tárul elénk. Ennek köszönhető az is, hogy bár rengeteg karakter rohangál a pályákon, és gyakran koncentrálódnak az akciók egy-egy területre, mégis akár egy szerényebb teljesítményu gépen is zökkenomenetes játékmenetet kapunk. A szép grafikai megoldások közül külön kiemelném a gyönyöru időjárási effektusokat és a robbanásokat, valamint a szépen megoldott háttérben történő eseményeket (pl. ejtőernyosök). Továbbá nem lehet szó nélkül hagyni az egyes katonák arcvonásait sem, amelyekről akár harctéri érzéseket is leolvashatunk. Hihetetlenül élethure sikerültek az egyes mozgások, kezdve a tűzvonalban lehajolva előremenő és sisakját fogó katonától a sebesült társát menekítő katonán át a kerítést átugró katonáig. |
![]() |
Hanghatások tekintetében sem panaszkodhatunk a CoD-ra: az egyes fegyverek hangjai jól elkülönülnek, úgyhogy általában még azt is meg tudjuk mondani, hogy mivel lőttek le minket. Külön öröm volt számomra, hogy a harctéri spontán megnyilvánulások, amiket a katonák kiabálnak egymásnak,
|
nem ismétlődgettek állandóan, hanem mindig valami újat, és sokszor humorosat hallottam. Itt kell megemlíteni azt a remek effektust is, amikor pl. egy tank belő az ember mellé, akkor a légnyomástól a földre préselodünk, egy ideig csak homályosan látunk, és a fülünk is zúg. Az aláfesto zenét is tökéletesen eltalálták, és ráadásul nincs is állandóan, csak az éppen megfelelő pillanatokban.
|
|
Mindent egybevetve a Call of Duty egy rendkívül jól kidolgozott játék, amely hangulatával és remek látványvilágával meglehetősen nagy élményt jelent, még ha a rövid egyszemélyes játékrész miatt esetleg úgy érezzük is, hogy többet is szívesen ülnénk a játékba belefeledkezve. Akiknek tehát további rajtaütésekre viszket a tenyerük, azoknak azt javaslom, keressék fel a Call of Duty szervereket az interneten - mindenki meg fogja találni a számítását. |
Call of Duty 2 - Általános tudnivalók
Fejlesztő: Infinity Ward
Kiadó: Activision
Hivatalos honlap: www.callofduty.com
A 2003-ban megjelent Call of Duty hatalmas sikereket ért el, több "Az Év Játéka" címet és díjat sepert be. Elképesztő háborús hangulatával, hanghatásaival, 3 különböző kampányra épülő játékmenetével azt hiszem, ez nem is csoda Az Infinity Ward első játékával elérte azt, amit más fejlesztő máig nem tud. Nem volt kérdéses a kiegészítő érkezése sem. 2004-ben került a boltok polcaira a Grey Matter Studios szárnyai alatt fejlesztett United Offensive. Továbbfejlesztett Multiplayer-ével, és még monumentálisabb csatáival az utóbbi idők legnagyszerűbb kiegészítőjévé vált háborús játékok terén. Majd pedig jött a 2005-ös év, és ezzel a Call of Duty 2.
|
Dolgok, amik változtak: A legszembetűnőbb újdonság egyértelműen az új garfikai motor. Az Infinity Ward nem bízta másra a melót, így saját maga készítette. A screenshotok elárulják, hogy nem végeztek rossz munkát. Hatalmas területeket fogunk bejárni és megcsodálni. Fantasztikus a füstgránát kiterjedő "lepedője", a homok- és hóviharok, valamint a karakterek kidolgozása. A legjobb az egészben, hogy még egy gyengébb gépen is szépen elfut, nem minimum beállításokon.
|
Másik remekbeszabott újítás az úgynevezett Battle Chater System. Ennek köszönhetően az AI feltudja térképezni a környezetet, az ellenség pozícióját, a járművek közeledését. És ezt a tudtunkra is adja! Megmondja, hogy hol van az ellenség, melyik házban, hányadik emeletén és melyik ablakban. Pörfekt!
|
Érdekes, ámbár merész újítás a regeneráló rendszer. Ha sok ólmot kapunk magunkba, akkor nem egészségügyi csomagok keresésével kell foglalkozni, hanem félrehúzódunk, és hősünk kvázi meggyógyítja magát. Ez gyakran megkönnyíti helyzetünket, de Veterán módban már nem olyan egyszerű és könnyű a dolgunk...
|
A pályák is nagyobbak, élvezetesebbek és több úton végigjárhatók. |
És amik SAJNOS nem: Akármennyire is hangulatos és élvezetes játék a Call of Duty 2, megvannak a hibái (bár nem sok). A szkriptek, és a még mindig elég lineáris játékmenet. Az ember teljesen jogosan érez késztetést, hogy újra és újra végigvigye, amivel nincs is gond az első 2-3 alkalommal. De ezután a játékos már szinte kívülről tudja az ellenfelek helyét, és ez kicsit sokat ront a dolgon.
|
Másik, számomra kicsit negatívum a szovjet társaink elég bugyuta és már-már nevetésre késztető beszéde, amelyet már a CoD és a CoD: UO-nál is mindenki a pokolra kívánt. Sokkal élvezetesebb lenne meglátásom szerint, ha tényleg oroszul beszélnének az elvtársak, és angolul alatta lenne a felirat. Szerintem...
|
Fegyverek: Erről nem szeretnék túl sok mindent mondani, hisz Fegyverleírás is készül más(ok) által, így inkább a fegyverekhez tartozó dolgokról mondok pár szót.
|
Mesterlövész puskánk használatakor már visszatarthatjuk lélegzetünket, s ezzel pontosabban és halálosabban tudunk lőni, Ehhez járul még egy hangeffekt is, amely tulajdonképpen a környezet hangjainak lehalkítása. Egyszerű, de megnyerő és hangulatos.
|
Továbbra is adhatunk barackot fegyvereink tusával csúnya ellenségeink fejére. Ám ha rám hallgattok és a Shiftet használjátok puskatussal való ütésre, akkor a "Beragadó billentyűk" billentyűparancsát kikapcsoljátok, mivel az alapból a Shift 5-szöri lenyomása.
|
A Call of Duty 2-ben gránátjainkat már egy gomb lenyomásával eldobhatjuk. Füstgránátból is kapunk kezdéskor 4-et, ami nagyon hasznos olykor. Márcsak taktika és látvány szempontjából is.
|
Multiplayer: Röviden és tömören REMEK!! Aki már a Call of Duty 1-et is szerette multiban, akkor ezt is fogja..garantálom. Az új PATCH-ben már megtalálható a Punkbuster, aminek hiánya a játék megjelenésekor nagy felháborodást keltett tisztességesen játszó FAN-ok körében. Az akció folyamatos, sosem érzed, hogy unalmas lenne. A pályák is remekül vannak elkészítve, a lövésztől az assault-os RAMBO-ig mindenki megtalálhatja rajtuk az ellenséghez vezető utat. FONTOS: a tiszta, értelmes és jó COD-os sosem szidja a másik anyját, főleg úgy, hogy még be is írja játék közben. Szóval ezt kerüljétek, mert csak gond lesz belőle.
|
Játékmódokból a jól megszokott Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag, Search and Destroy és a Headquarters köszön ránk.
|
|
Hazánkban Normál és Gyűjtői kiadásban jelent meg. A Gyűjtős kiadás egy extra DVD-t tartalmaz, melyen videó található a készítésről, interjú egy Pointe du Hoc-i veteránnal, képgaléria, valamint 2 Single Player pálya végigvitele található.
|
Mindent összevetve a legjobb háborús játék, amit eddig kiadtak. Élvezetes, monumentális csaták, gyönyörű grafika, pokoli jó hangeffektek, remek single player kampány, és megunhatatlan Multiplayer. Mindenkinek csak ajánlani tudom. |
A Call of Duty sorozat ezen része csak az ún. "Next Generation Console"-okra (Xbox 360, Playstation 3, Nintendo Wii) jelent meg, PC-re nem. (Nem is fog, hisz a készítők csakis konzolra tervezték a kiadást.
A játék témája újból a második világháborút idézi fel. Ami különbözik a megszokott CoD részektől az az, hogy a CoD3-ban nem egy szakaszhoz tartozó katonát személyesítünk meg, vagy nem egy személy parancsait kell végrehajtanunk, hanem mindig változó. Amerikai, brit, kanadai, vagy épp lengyel katonák bőrébe bújva kell átküzdenünk magunkat a csatamezőn.
Épp ez a változatosság nem engedi a játékost emocionálisan kötődni egy-egy karakterhez.
Ami a játék vezérlését érinti (most az előző konzoljátékokhoz hasonlítva), nem túl bonyolultá alakították ki, gyakorlatilag semmit sem változott. Aki először próbálja ki a konzoljátékokat, annak hasznos lehet a kezdeti kiképzés. A tapasztaltak viszont nem tudják a traininget átugrani, mintahogy a közti sztorikat sem lehet kihagyni.
Az életjelző ugyanolyan maradt, mint pl a Big Red One-ban volt. Ha eltalálnak bennünket, akkor gyorsan fedezékbe kell vonulnunk, hogy ott megnyugodva, újra összeszedjünk magunk.
Összehasonlítva a CoD2-vel a következő javulásokat említenénk meg:
- Az Ingame rendszer átdolgozásra került
- A karakterek animációja sokkal realisztikusabb
- A játékos környezete sokkal több textúrát tartalmaz
- A gránátok lyukat hagynak a földben
- A fegyvertöltények okozta sérülések sokkal jobban közelítik meg a valóságot. Azaz MG elöl nem menekülhetünk egy aluminiumlemez mögé..
- Több mint 24 karaktert lehet problémamentesen bemutatni
- A fedezékek megsemmisíthetők
- A szél befolyásolja a füstgránát irányát, és formáját
- A fák és fűszálak mozognak a szélben
- A fűszálak és falevelek összenyomódnak, látva merre is járt az ellenség (nyomok)
Általános különbségek:
- Nehezebb bombát elhelyezni (nem csak egyszerűen egy gombot kell megnyomjunk, többet sajnos nem tudunk)
- Egyszerre vezethetünk egy csónakot, illetve közben lőhetünk.
- A közelharcok hasonlóak a "Condemned" nevű játékhoz
- Az "Operation Cobra" küldetésben kell az amerikaik, britek, és lengyelek oldalán az ellenállást erősítenünk.
- A szintek közti betöltőkép/idő nincs többé.
A multiplayerbeli különbségek:
- max. 24 játékos
- különböző kasztok, mint mesterlövész, vagy orvos
- A megszerzett pontokkal különböző képességekhez jutunk. (Pl.: Kezdetben csak egy légitámadást hívhatunk, később többet.
- Saját profilunkat mindig nyomon követhetjük, milyen rangunk, és kitüntetéseink vannak (hasonló mint BF2)
- Járművek
- Új multiplayer játékmód: War.
- És persze mapek, melyeken stratégiai pontokért kell küzdenünk.
Az egyjátékos részben régi ismerősként üdvözölhetjük a már bevált többszereplős cselekményt. Itt egy amerikai tengerészgyalogos és egy angol SAS kommandós az ügyeletes szépfiú és "rosszfiú-eltakaritó". Persze eddig szokásos minden.
Az egyjátékos rész egyik érdekessége (természetesen a többjátékos módban is alkalmazható) a szorult helyzetekben bevethető légitámogatás kérése. Ilyenkor megjelenik egy helikopter vagy repülőgép, és alaposan megszórja a területet. Vannak új bevethető fegyverek, és végre kivették a "puskatussal-alázás" undoritó szokását is. Helyette kapunk egy kést, amivel megnyírbálhatjuk az ellenfeleket. Sokak kedvence a mesterlövészpuska rögtön négyféle típusban szerepel a játékban. A Call of Duty 2-ben bevezetett levegővisszatartással elérhető pontosabb célzás itt is megvan.
A Call of Duty mindig is a többjátékos részéről volt igazán híres. Az S&D játéktipus a mai napig előkelő helyen áll a szervereken a lejátszott meccsek alapján. Az Infinity-nél még a többjátékos részt is sikerült olyan módón modernizálni, hogy élvezetes legyen a játék. Bevezették a rangrendszert, amit már a Call of Duty: United Offensive-ben is megtapasztalhattunk, de ott térképváltásnál ugrott a tábornoki rang. Itt már maradandó a dolog. Minél magasabban vagy a ranglétrán, annál jobb bónuszokat kaphatsz. Sajna ennek egy hátulütője van, amikor a mezei játékos megpróbál lenyomni egy tábornoki rangú terminátort és nem megy neki. Ilyenkor senki se háborodjon fel, hanem többet gyakoroljon szorgalmasan és menni fog.
Újitások közt megtalálható a bosszúállás, ami azt jelenti, hogy a halálán lévő katona képes még egy pisztoly elsütésére vagy egy gránát kibiztositására és eldobására.
A többjátékos dolgokról részletesebben lehet olvasni a honlapon a Call of Duty 4 menüpont alatt.
Hozzászólások
Hozzászólások megtekintése
Bocs h ide irok de forumot nem találtam, gondoltam aki ezen az oldalon jár azt érdekli amit mondok. Lan partykat szoktam szervezni különböző játékokból ( a mostani pl COD 2 ből )és a lanparty kezdetén tartunk egy kis versenyt ami pénzdíjazású mindig a fenmaradt pénzből amit bérleti dijrra költünk.( a terem hajnalig rendelkezésre áll különböző játékokkal)
Minden információt megtaláltok a www.lanparty.eoldal.hu oldalon.
Verseny!
(Lac, 2008.01.28 12:29)